مجموعه بازرگانی برادران شعبانی با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه در قلب بازار بزرگ بلوز فروشان ایران فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه در طول سالها تلاش بی وقفه موفق به ثبت برندهای معتبری چون ONLY 1 WIN2 MGS MOONSTAR با اخذ نمایندگی های مختلف در استان و شهرهای اقساط نقاط کشور عزیزمان ایران با رویکرد کار آفرینی ، اشتراک تجربیات هوشمندانه و ارائه برترینهای کیفی و کمی خدمت مشتریان عزیز شده است. همچنین در اوایل دهه 1390 شمسی بران شدیم تا با تجربیات بدست آمده در طول تجارت 10 ساله خود با کشور چین اقدام به احداث کارخانه ای با خط تولید ظروف دایکاست الومينيوم الباری تحت عنوان جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در سال 1391 کرده ایم به لطف پروردگار و با تلاشهای بی وقفه و همدلانه نیروها موفق به بهره برداری از این مجموعه بی نظیر در سال 1392 شدیم.
بدین منوال شرکت با نام مهر جام سدید بعنوان پر آوازه ترین شرکت در صنعت ظروف چدنی خاورمیانه به ثبت رسید.و اکنون با چشم اندازهای پیش بینی شده و لطف و عنایت پروردگار و همت والای نیروها مجموعه های ذینفع دیگری با نام تجاری شرکت دینا استیل کاوه فعال در حوزه تولید قاشق و چنگال ، شرکت راد جهان با خط تولید انواع لوازم برقی به ویژه تلویزیونهای پیشرفته و سرویس کارد آشپزخانه و شرکت گوهر تجارت با هدف پشتیبانی و ارائه بی واسطه محصولات با تیم فروش مجرب در راستای اهداف این مجموعه فعالیت خود را آغاز نمودند. در طول تمامی تلاشهای بی وقفه مجموعه شرکتهای یاد شده با زمینه های کارآفرینی مختلف موفق به ایجاد شغل مستقیم برای تقریبا 1000 نفر نیروی ایرانی شده است.
شایان ذکر است که با برنامه و طرح های توسعه که در دستور العمل کار مجموعه است در طی سالهای آتی با افتتاح هایپر فروشگاهای لوازم خانه و آشپزخانه با نام تجاری IKEYHOME ، اقدامات لازم جهت فروش اینترنتی و پیش برد برنامه صادرات این خدمت رسانی و بکارگیری افراد توانمند به بیش از ۲۰۰۰ نفر افزایش یابد و همه این تلاشها و انگیزه ها با عنایت و لطف پروردگار و فعالیت های دلسوزانه و پر تلاش همکاران و همراهان مجموعه امکان پذیر خواهد شد.

برآنیم پیشرو در صنعت و نماد خوشنامی، پویایی، خلاقیت، نوآوری و افتخار ایران زمین باشیم.

چشم انداز

می خواهیم با درک نیازهای مشتریانمان و با فراهم ساختن ارزش منحصر بفرد و تجربه ای با ارزش، شریک آرامش خیال و رفاهشان شویم.

فلسفه وجودی

 

اعتماد: مشتریان  ما می توانند به تکنولوژی، کیفیت، كارايي  اثربخشي و بهره وری محصولات ما اعتماد نمایند چرا که ما با تيمي مجرب و متخصص با ارائه بسته ارزشي برتر و خدمات رسانی شایسته، منطبق بر نیازها و انتظاراتشان آرامش، آسایش و اطمینان خاطر را برایشان به ارمغان آورده و تجربه ای دلنشین را برایشان فراهم می آوریم.

تعالی: با ممارست و تلاش مستمر برآموزش و بروز نمودن خود اصرار داريم و تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا در تمامی حوزه ها اعم از نوآوری، تكنولوژي، کیفیت، خدمات و قيمت برترین و بهترین باشیم و همواره رو به جلو و بهبود مستمر گام برداریم.

همکاری: ما يك روح در قالب يك تيم هستيم،  با تشويق يكديگر، ايجاد انگيزه  و رويكرد مشاركتي نيل به هدف هاي تعيين شده را ميسر مي سازيم. احساس مسئوليت، انتقادپذيري و شنيدن نظرات همديگر را لازمه موفقيت مي دانيم.  با تمرکز بر ارائه ارزش برتر به ذینفعان، تمامی تلاش خود را در جهت ایجاد و حفظ مبادلات مطلوب با بازارهای هدف به کار خواهیم بست تا مورد احترام و وثوق ذینفعان و حتی رقبایمان باشیم.

مسئولیت پذیری: ما به مسئولیت اجتماعی خود آگاهیم و تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا با ارائه محصولات و خدمات مسئولانه و با در نظر گرفتن تمام زمینه های محیط کسب و کار و رفاه جامعه همزمان با کسب رضایت مشتری و سود ذینفعان به منافع جامعه ای که در آن زندگی می کنیم ارج نهیم. پاکیزگی محیط زیست را سرلوحه کارمان قرار داده و با اشاعه فرهنگ صحيح مصرف انرژي و توليد محصولات با كيفيت به رفاه و آسايش جامعه مي انديشيم.

سرمایه های انسانی: بازاریابی داخلی سرلوحه تفکر ما است. کارکنان ما همچون اعضاي خانواده و سرمایه هاي با ارزش ما هستند. با آموزش متناسب، ارتقاء سطح دانش و ايجاد فضاي صميمي و همدلي و رضایت آنان است که می توانیم خدمات و ارزش هاي خود را بالاتر از انتظار مشتری و صنعت ارائه دهیم .نیازها و خواسته های آنها را مد نظر قرار داده و سعي در برآورده نمودن آن داريم و  با مشارکت و ياری آنان است که موفقیم و میدانیم که شرکت خوب یعنی پرسنل خوب.

تمرکز بر مشتری: مشتري بهترين اتفاق مجموعه ماست،  براي آنها احترام و ارزش زيادي قائليم و رفع نیازهای آشکار و پنهان آنها را سرلوحه كار خود قرار مي دهيم. با نشان دادن گرمی، مهربانی، کارآمدی، دانش، حرفه ای بودن و صداقت در کار خود یک تجربه دلنشین و بی عیب و نقصی را به مشتریان خود ارائه خواهیم داد چون ما به هر مشتری مشتاقیم و به او گوش خواهیم داد و با ایجاد یک رابطه شخصی با  آنها می توانیم نیاز ایشان را پاسخ دهیم چون هر مشتری داستانی برای گفتن، ایده‌ای برای توسعه، چالشی برای به اشتراک گذاشتن و تا بدست آوردن رضایت, شعف و وفاداری آنها از تلاش و كوشش باز نمي ايستيم چراکه معتقدیم کسی که به مشتری فکر نمی کند اصلا فکر نمی کند.